VEŘEJNÁ OPATROVNICE/VEŘEJNÝ OPATROVNÍK
Město Mělník nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici VEŘEJNÁ OPATROVNICE/VEŘEJNÝ OPATROVNÍK. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 21 710 do 31 820 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Mělník, okres Mělník. Nástup možný od 1.7.2023. Další informace Vám poskytne Oddělení personální a mzdové, , tel.: 315 635 430; 431, e-mail: .
Zaměstnavatel:
Město Mělník
Místo výkonu práce:
Mělník
Platové ohodnocení:
21 710 – 31 820 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Od 1.7.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Charakteristika vykonávané činnosti
Plnění úkolů vztahujících se k výkonu činnosti veřejného opatrovníka z pozice určení
v návaznosti na platnou právní úpravu uvedenou především v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Veřejný opatrovník v návaznosti na určené pověření zastupuje při realizaci právních jednání fyzickou osobu, ke které byl určen soudním rozhodnutím a to především v návaznosti na omezení svéprávnosti nebo při splnění dalších skutečností uvedených především v ustanovení § 465 zmíněné právní normy. Opatrovník osobu zastupuje v právních jednáních v rozsahu kompetencí - jednání určených v rozhodnutí soudu; zastupování se týká jednání též před orgány veřejné moci nebo správu jmění či finančních prostředků (např. správa invalidního/starobního důchodu). V rámci této pozice bude poskytována také základní podpora fyzickým osobám/osobám blízkým, které vykonávají funkci opatrovníka a to s cílem zajistit bezproblémový výkon jejich funkce, ale také zajištění práv osob, kterým byl opatrovník určen (především osob s duševním onemocněním, které má důsledky
do schopnosti právně jednat - svéprávnosti).
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Platové zařazení a platové podmínky
9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách
a správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka,
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- všeobecný přehled o zákonech ve vztahu k náplni činnosti (občanský zákoník, občanský
soudní řád, zákon o sociálních službách, zákon o důchodovém pojištění, zákon o státní
sociální podpoře, zákon o hmotné nouzi),
- odpovědnost, samostatnost a spolehlivost,
- schopnost komunikovat s lidmi se specifickými potřebami,
- dobré organizační schopnosti,
- psychická odolnost,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji,
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
Lhůta pro podání přihlášky do 15. 6. 2023 - 10:00 h
Způsob podání přihlášky
Obálku označenou "Výběrové řízení na funkci "veřejná opatrovnice/veřejný opatrovník
- NEOTVÍRAT" uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo osobně předá na podatelnu městského úřadu.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.
První kontakt
Kontaktní osoba: Oddělení personální a mzdové
Telefon: 315 635 430; 431
Referenční číslo ÚP:
27536760708
Poslední aktualizace:
25. 5. 2023