Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Mělník / Vedoucí oddělení správních agend

Vedoucí oddělení správních agend

Město Mělník nabízí volné pracovní místo na pozici Vedoucí oddělení správních agend. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 22 980 do 33 790 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Město Mělník, okres Mělník. Nástup možný od 1.5.2021. Další informace Vám poskytne Oddělení personální a mzdové.

Zaměstnavatel: Město Mělník
Místo výkonu práce: Mělník
Platové ohodnocení: 22 980 – 33 790 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.5.2021 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Charakteristika vykonávané činnosti:
- Komplexní zajišťování výkonu státní správy agendy správních činností v obci s rozšířenou působností.

Místo výkonu práce: Městský úřad Mělník

Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída (platové rozpětí 22 980 Kč - 33 790 Kč dle zápočtu let odborné praxe a při pracovním úvazku 40 h/týden), osobní příplatek
a zvláštní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách
a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací
ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka

Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele:
- vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání
- odpovědnost, samostatnost a spolehlivost,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji,
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li
o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky: do 19.04.2021 - 10:00 h

Způsob podání přihlášky:
obálku označenou "Výběrové řízení na funkci vedoucí oddělení správních agend - NEOTVÍRAT"
zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předat osobně na podatelnu městského úřadu.

Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.

První kontakt

Kontaktní osoba: Oddělení personální a mzdové
Telefon: 315 635 430; 431

Referenční číslo ÚP: 21206780783
Poslední aktualizace: 31.3.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 11.4.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů