Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Mělník / Vedoucí odboru správy majetku a služeb

Vedoucí odboru správy majetku a služeb

Město Mělník nabízí volné pracovní místo na pozici Vedoucí odboru správy majetku a služeb. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 22 980 do 33 790 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Město Mělník, okres Mělník. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Oddělení personální a mzdové.

Zaměstnavatel: Město Mělník
Místo výkonu práce: Mělník
Platové ohodnocení: 22 980 – 33 790 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Charakteristika vykonávané činnosti:
- řízení a koordinace činnosti odboru, komplexní správa nemovitého majetku města, plánování a řízení oprav a rekonstrukcí majetku města
- příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek
- koordinace přípravy a realizace investic
- zpracování investičních záměrů
- koordinace finančního zajišťování a projektové, technické, provozní, obchodní
a organizační přípravy a řešení rozporů

Místo výkonu práce: Městský úřad Mělník

Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platové rozpětí bude od 22 980 do 33 790 Kč podle zápočtu let odborné praxe), příplatek za vedení dle ust. § 124 zákoníku práce
a osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu technického, ekonomického zaměření

Požadované znalosti a dovednosti:
- prokazatelný zájem o danou problematiku včetně znalosti daných oblastí (zákon
o obcích, zákon o zadávání veřejných zakázek)
- znalost fungování státní správy/samosprávy
- znalost tvorby projektů a jejich financování, orientace v dotačních titulech
- praxe ve vedoucí funkci
- schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
- vysoká flexibilita a spolehlivost
- pokročilá znalost práce na PC - MS Office
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- vynikající komunikační a organizační schopnosti v písemném i mluveném projevu
- schopnost týmové práce
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič


Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče - místo trvalého pobytu - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- motivační dopis,
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky: do 10.03. 2021 - 10:00 h

Způsob podání přihlášky:
obálku označenou "Výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy majetku a služeb
- NEOTVÍRAT" zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo předat osobně na podatelnu městského úřadu

Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.

První kontakt

Kontaktní osoba: Oddělení personální a mzdové
Telefon: 315 635 430; 431

Referenční číslo ÚP: 20739660793
Poslední aktualizace: 9.2.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 26.2.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů